Beboer- og pårørenderåd
Siden er i øjeblikket under ombygning
Her lægges referater fra beboer-pårørenderådsmøder
Referat af møde den 28. november 2022
Forretningsorden
1. Der foretages, hvert år på et pårørendemøde, valg af medlemmer til Pårørenderådet.
Pårørenderådet består af mindst 3 medlemmer.
Hvert medlem er valgt for 2 år ad gangen.
Medlemmerne fratræder/genvælges på skift.
2. Ved første Pårørenderådsmøde efter valget, udpeger medlemmerne en formand af sin midte.
3. Der afholdes mindst 4 Pårørenderådsmøder om året.
4. Der skal afholdes møde, hvis formand og/eller forstander/stedfortræder finder, at der foreligger sager, som Pårørenderådet bør tage stilling til, eller underrettes om.
5. Punkter til dagsorden skal være formanden i hænde senest 10 dage før mødets afholdelse. Det vil fremgå af mødereferater hvornår kommende møde afholdes.
6. Der udarbejdes en dagsorden til hvert møde. Dagsordenen forfattes af formand og forstander/stedfortræder i fællesskab.
7. Dagsordenen skal indeholde:
a) Underretning fra formand og Rosenfeldthusenes ledelse
b) Daglig drift og økonomi
c) Dagsordenen udsendes til Pårørenderådets medlemmer, senest 1 uge før mødets afholdelse
8. Rosenfeldthusene stiller mødelokale til rådighed og sørger for forplejning.
9. Der deltager 1 medarbejder fra Rosenfeldthusene og forstander/stedfortræder, som tager referat.
Dagsorden og referat fra sidst afholdte møde, udsendes til samtlige pårørende senest 14 dage efter mødets afholdelse
Referaterne samles i et ringbind, som erstatter protokol, samt ligges på som en nyhed her på siden